راز

secret

خداحافظ براي تو رهايي داشت براي من غم بغض جدايي داشت.....
                                                                  









                                       هه واس كي دارم جوش ميزنم.....



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت19:58---6 شهريور 1394
دلمان خـوش است به این لـذت هـای کـوتـاه
به دروغ هـایی که از راســت
بـودن قشنــگ تـرند...!
به اینکــه کســی برایمــان دل بســوزاند
یـا کســی عاشقمــان شــود
با شــاخه گلی دل می بنــدیـم
و با جملــه ای دل می کــنیم
دلمــان خـوش می شــود
به بـرآوردن خـواهشــی و چشــیدن لـذتـی
و وقــتی چیـــزی مـطابـق مــیل مــا نبــود
چقـــدر راحـت لگـــد می زنیـــم
و چــه ســــاده می شـکــنیم
همــــه چیـــز را...!
افسوســـــ ...!


داود
ساعت13:23---2 شهريور 1394
من رفتم

داود
ساعت13:08---2 شهريور 1394
جواب چتم رو بده

کانگورو
ساعت13:03---2 شهريور 1394
بیگ لایک

fazi
ساعت11:54---1 شهريور 1394
هه.............
وبت خوجله دادا باریککککککککککککککککک دمت جیز خخخخخخخخخ


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت16:28---4 بهمن 1393
من همینــم کــه هستــم!
شــاخ نیستــم چــون گـــاو نیستـم!!!
خــاص نیستــم چــون عقــده نــدارم!!!
فقط یــه آدمــم... چیــزى کــه خیـلیـاااا نیستـن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:,ساعت23:2توسط کیا | |