راز

secret

خدايا اين دلتنگي هاي مارا هيچ باراني آرام نميكند...



نظرات شما عزیزان:

فرح
ساعت12:22---28 شهريور 1394
سلام کیا عزیز خوبی؟ مطالبت خیلی ناز بود خوشم اومد ازش حیف وبلاگت بازدیدهاش کم باشه دوست جون برات پیشنهاد دارم به وبلاگ من سر بزن آموزش افزایش بازدید را قرار دادم بیا با هم تبادل لینک داشته باشیم

×پرنسس باباجونم×
ساعت15:54---5 شهريور 1394
میدونم قلبت صاف و ساده بوده و الانم 100٪ هست ...
امیدوارم این حست از بین بره


×پرنسس باباجونم×
ساعت13:57---4 شهريور 1394
میخواستم واس پست پایینی نظر بذارم ولی نشد...چرا؟؟
خب اینجا میگم
اول اینکه عیدت مبارک
دوم اینکه مرسی که به وبم سر میزنی
سوم اینکه دوستای خوب هرجا و هرزمانی میتونن باشن فقط کافیه آدم خودش بخواد و قلبشو صاف و یک رنگ کنه...


×پرنسس باباجونم×
ساعت11:06---21 مرداد 1394
سلام
ممنون که بهم سر زدی...
وبت آرامش بخشه. احساس میکنم تو گلخونه ام . موفق باشی


gharibe
ساعت9:18---14 بهمن 1390
سلام
وبلاگ قشنگو زیبایی داری
از مطالبش خیلی خوشم اومد یه طور خاصی به دلم نشست
خیلی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم
اگه قابل دونستی یه سر به ما هم بزن
gharibe.zio.ir
gharibe.zio.ir/link


پرهام
ساعت12:23---4 آذر 1390
سلام ممنون به من سر زدي
من لينكت ميكنم
وب خوشگلي داري
بازم به به من سر بزن


fatemeh
ساعت17:20---1 آذر 1390
سلام وبلاگ شما هم خیلی زیباست و امیدوارم موفق باشین

ghazale
ساعت16:09---1 آذر 1390
salam aziz mamno0nam azat shomaam vebe ghashangi dari kheili khoshhal shodam

الهه ناز
ساعت15:30---1 آذر 1390
سلام مرسی وبت با حاله ممنون

آسمان
ساعت12:24---1 آذر 1390
سلام ممنونم از اینکه اومدید و دعا کردید باش . اول که اومدم تو وبتون قک کردم وب خودمه مطالبتون زیباست . موفق باشید. بازم التماس دعا

symon
ساعت12:13---1 آذر 1390
پس چرا ازوبلاگت پول در نمیاری تبلیغات کلیکی رو توی وبلاگت قرار بده (این تبلیغات می تونه متن.عکس و یا هر چیز دیگه به دلخواه خودتون در انواع سایزها) قرار بدید و هر کس کلیک کنه به حساب شما پول واریز می شه. درضمن 50000ريال هم پاداش عضویت داره.هر 16 کلیک هم =10000ريال
هر کلیکی 600 ریال
برای ثبت نام به آدرس زیر برو:
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=14169

در ضمن روی این لینک رو بزن تا نمونه ای از این تبلیغاتو ببینی کلیک هم کن

http://gamesmodern.loxblog.com



stoon
ساعت16:04---30 آبان 1390


نیلوفر
ساعت18:59---18 آبان 1390
سلام اقا کیا.
مرسی که به وبم اومده بودی.شرمنده دیر اومدم بهت سر بزنم.
شما هم وب قشنگی داری.
اما الان نمی دونم چرا سرعت نتم پایین اومده صفحات خیلی دیر باز میشه نمی تونم برم صفحات دیگه ات.
یه روز میام همه صفحات و زیرو رو می کنم و همه مطالبتو میخونم



نیلوفر
ساعت18:55---18 آبان 1390
اینگـونه نگاهـم نکـن ... مگذار غـرق رویـاهـا شـوم ... چه سخـت است هجـوم آرزوهـا ... در حصـاری از بغـض ... به سـایه هـا پنـاه می برم ... مـرا ببـخش که به سـایه هـا پیـوستـم ... ستـاره شدن برایـم سخـت بـود ...!!!

shaghayegh...
ساعت19:11---17 آبان 1390
سلام...مرسی ازینکه به وبلاگم اومدی و نظر دادی...
خیلی خوشحالم کردی...
وبلاگت بی نظیره...مخصوصا با این موزیک که واقعا موزیکه مورد علاقمه...


مهرانا
ساعت10:59---21 تير 1390
سلام
وب واقعا زیبایی داری..
دوتا مطلب "بیسکویت " و "دفتر" رو خوندم میخواستم واسشون نظرمو بگم اما نشد چون غیر فعال بود..
به هرحال قشنگه..
ممنون از اینکه به وبم اومدی


mohammadd
ساعت0:07---5 تير 1390
سلام وبلاگ خوبی داری میشه بیایی به ما هم سری بزنی

مریم
ساعت19:47---28 خرداد 1390
سلام.ممنون از اطلاعات.میدونی دلم میخواد عکس چند تا از نقاشی هامو برات بفرستم تا نظرتو راجع بشون بگی اما نمیدونم چه جوری اگه میدونی بهم بگو درضمن من دوست دارم که خودم نقاشی های کارتونی بکشم و انیمیشنشون کنم و اینا

sahar
ساعت20:08---28 ارديبهشت 1390
salam
addet kardam vali ba emkanate kam
beza yekam ra bioftim baad ...


مدیر 98 باکس
ساعت23:22---25 ارديبهشت 1390

سلام دوست من
لینک باکس 98 عضو میپذیرد.
اگر مایل بودی در لینک باکس عضو بشو کد لینک باکس رو بزار تو وبت و لینکت رو ارسال کن تا پس از بررسی تایید بشه و آمار سایتت افزایش پیدا کنه.(کلا 2 دقیقه وقت میگیره)
هنوز یکماه از افتتاح لینک باکس نگذشته ولی در عرض کمتر از یکماه لینک باکس ما یکی از پر بازدیدترین لینک باکسها شده است. و آمار ان روز به روز در حال افزایش است.
میتوانید خودتان ببینید.
راستی وی پی ان رایگان هم به اعضای با سابقه بالاتر از دو هفته جایزه داده میشه.
www.98box.ir


moein
ساعت0:28---11 ارديبهشت 1390
salam mersi ke omadi
webet jalebe manam ba nazare ghabli movafegham in abie chesho mizane
movafagh bashi bazam sar bezan


مهسا
ساعت16:26---30 فروردين 1390
سلام مرسی سر زدین

وبلاگ خوبی داری اما اگه با آبی ننویسی بهتره آخه خوندنش سخته

ببخشید اگه نظرم ناراحتتون کرد...


sara
ساعت12:01---30 بهمن 1389
salam,linket kardam vali link nemisham to webet linkam kon
پاسخ:salam,linket kardam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 1 بهمن 1398برچسب:,ساعت16:32توسط کیا | |